top of page

Blog
Tüm Yazılar


Müşteri Deneyiminin Geleceği İçin Neden Bütünsel Bir Müşteri Verisi Stratejisi Şart: Starbucks Örneği
Bütüncül bir Müşteri Veri Stratejisi, dağınık verileri birleştirerek, müşteri davranışlarını profilleyerek ve yapay zekâ yoluyla içgörüleri aktive ederek kişiselleştirmeyi ölçeklenebilir hale getirir. Starbucks, Deep Brew ile bu yaklaşımı örneklemektedir; müşteri temas noktalarını entegre ederek, marka sıcaklığını korurken hizmet hızını ve geliri artıran kişiye özel öneriler sunmaktadır.

Saruhan AKALIN
22 Eki7 dakikada okunur


Müşteri Deneyimini Görmezden Gelmenin Ağır Bedeli: Home Depot’un Zor Yoldan Öğrendikleri
1996’dan 2000’e kadar Home Depot’un piyasa değeri %375 arttı; Lowe’s ve S&P 500’ü geride bıraktı. Şirket, ABD’nin en büyük yapı marketi...

Saruhan AKALIN
18 Eyl3 dakikada okunur
bottom of page
